Şocant! Toată lumea se pricepe la politică

Posted: Octombrie 12, 2010 in Uncategorized

Bun, nu toată lumea se pricepe la politică, şi asta este o concluzie evidentă a tot ce ne înconjoară. Apreciem intenţia de viziune pe care ne-o tot flutură partidele pe sub nas. Dar nu întratât încât cred ei. Am vrut UE, am primit, dar plătim mai mult decât luăm. Am vrut FMI, am primit cu vârf şi îndesat, că şi nepoţii nepoţilor vor mai plăti pentru noi. Aici se ridică două chestiuni realmente de plâns. Nu voi face teoria alegerii raţionale aici (un curs extraordinar de greu, încă sunt marcată de examenul din facultate). Ce vreau să subliniez însă reprezintă tocmai esenţa acestor acţiuni. Importul de modele gata structurate LA NOI NU FUNCŢIONEAZĂ. Cam cât de des ar trebui să repetăm lucrul acesta pentru a fi înţeles?

Poate că încă mai trăiesc cu micile mele iluzii (rămăşiţele cursurilor din facultate şi master) că politicile publice nu sunt doar chestiuni de teorie. Întradevăr, ar spune unii, nu m-am maturizat, nu pot să mă împac cu gândul că totul este atât de deprimant.

„E uşor să critici”, spun unii. Ok, sunt perfect de acord cu asta. Deci, cum facem? Plecăm din ţară?

Comentarii
  1. dugy spune:

    Mie-mi place poza. Tu ai trucat-o? 😀

  2. cinentreaba spune:

    Romanul se „descurca”. Cand este intrebat „E greu in tara … esti multumit ?” El raspunde „Da, e greu, foarte greu da’ ne descurcam..ce sa facem ?”

    Si asa o sa fie mereu. Sunt 2 tipuri de persoane care pleaca din tara. Cei care vor sa castige bani pentru a se intoarce inapoi ( de ce?! ) si cei care daca fac pasul aceasta , il fac pentru a schimba modul de viata.

    Pana cand constiinta colectiva nu se va trezi, lucrurile vor merge din inertie….si nu spre bine.

    … in rest, paine si circ !

  3. Rammyl spune:

    Da, plecam si vizitam lumea intreaga 🙂 Sau mergem la studii 😉 Sau muncim un timp, cat sa „furam” un stil de lucru occidental. Restul… e alegerea fiecaruia.
    Sa-ti fie intr-un ceas bun bloguletul si sa scrii cat mai inspirat, realist si din inima !

    • ioanancuta spune:

      @Rammyl Mulţumesc, draga mea! De mers la studii, se pare că trebuie să o facem. Nu neapărat din lipsă de respect faţă de educaţia din ţară, ci pentru că trebuie să luptăm cu armele lor.

Lasă un răspuns

